Život suvremenog čovjeka izložen je različitim stresorima: pozitivnim i negativnim. Negativni stresori (poslovni, radni, okolinski, bračni, socijalni, fizički, itd.) utiču negativno na psihofiziološke procese u tijelu i manifestiraju se kroz različite psihičke i/ili tjelesne simptome.
Negativni stresori vezani uz radno okruženje mogu dovesti do umanjene radne učinkovitosti i sindroma sagorjevanja (sindroma sagorjevanja).
Posljedice izloženosti negativnom stresu (stresorima) su brojne i očituju se u različitim područjima ljudskog života: od poremećaja u kognitivnom funkcioniranju (smanjena koncentracija, gubitak pamćenja, impulzivne i agresivne reakcije, učestale pogreške, loša procjena situacije, rastresenost), preko poremećaja u emocionalnom funkcioniranju (napetost, hipohondrija, nestrpljivost, nerazumijevanje za druge, smanjena samokontrola, depresija) do samog ponašanja pojedinca (nemogućnost normalnog komuniciranja, gubitak interesa, izostajanje sa posla / škole, potrošnja sredstava ovisnosti, sniženje energije, poremećeni san, poremećeni odnosi s okolinom, samoubojstva , nesigurnost i loša slika o samom sebi), itd. Negativni stresori vezani uz radno okruženje mogu dovesti do smanjene radne učinkovitosti i sindroma sagorijevanja (sindroma sagorjevanja).
Stres može započeti ili pogoršati mnoge tjelesne i psihičke bolesti.
Dugotrajni stres ostavlja posljedice i na tjelesnom zdravlju osobe. Kod osoba pod stresom povećan je rizik od kardiovaskularnih, gastroenteroloških, endokrinoloških i psihičkih bolesti, bolesti lokomotornog sustava itd.
Ciljevi radionice su: Naučiti rano prepoznati negativne stresore i simptome stresa, te usvojiti tehnike rješavanja stresa.
Bila je ovo veoma zanimljiva i korisna interaktikvna radionica u kojoj su učestvovali članovi Vijeća roditelja Richmond Park School Tuzla, koji su, zadovoljni samom izvedbom i naučenim tehnikama.
Azra Dautović, diplomirani je defektolog sa dugogodišnjim predavačkim iskustvom, slične radionice držala je i u drugim školama. Stres i antistres je tema koja se pokazala svima interesantna, pa je i sam interes za ovu radionicu postao veći.
Vijeće roditelja Richmond Park School Tuzla je zaključilo da bi ova radionica bila korisna i za nastavnike i učenike, te dalo preporuke da se nastavi sa održavanjem radionaca u školi.